Termeni și condiții generale (denumiți în continuare "TCG")

Stabilirea condițiilor contractuale generale între operator (vânzător) și client (cumpărător).

  1. Operatorul magazinului pe internet protrotineta.ro (e-shop) este NEWDAWN s.r.o., Hviezdoslavov 897, 930 41 Hviezdoslavov, Republica Slovacă, cu numărul de identificare 54110556, înregistrată în Registrul Societăților de la Tribunalul Districtual din Trnava, depozit nr. 50216/T.
  2. Un client (Cumpărător) în magazinul online este orice persoană fizică sau juridică care trimite un formular pentru a comanda bunuri – produs sau produse.
  3. Atunci când comandați ca persoană fizică – trebuie să furnizați numele și prenumele, adresa de livrare, numărul de telefon și adresa de e-mail. În cazul în care cumpărați în calitate de persoană juridică, trebuie să furnizați numele companiei, numărul de identificare fiscală și adresa de facturare, dacă este diferită de adresa de livrare din comandă.
  4. Acceptarea comenzii de bunuri de către operator și, prin urmare, încheierea contractului de vânzare se bazează pe confirmarea electronică a acestei comenzi corect și complet îndeplinite de către operator. După trimiterea comenzii, se va trimite prin e-mail confirmarea de primire a comenzii, precum și alte informații privind stadiul comenzii (de exemplu, comandă procesată, bunuri expediate etc.).
  5. Locul de executare a contractului de vânzare este locul unde clientul își are sediul social (domiciliul) sau locul de desfășurare a activității comerciale indicat în formularul electronic inclus în comandă. Bunurile sunt livrate de către Operator prin intermediul unor terți (transportator contractat, partener contractat, Poșta Slovacă) sau Operatorul livrează bunurile în baza unui acord cu Clientul, iar bunurile sunt gata de livrare la sediul Operatorului. Livrarea bunurilor se efectuează prin predarea bunurilor către Client sau prin predarea bunurilor către transportatorul contractat pentru livrare. Dreptul de proprietate asupra Bunurilor se transferă Clientului la livrarea acestora, sub rezerva suspendării plății prețului total de achiziție indicat în Comandă. Până la transferul de proprietate de la Operator către Cumpărător, Cumpărătorul are toate obligațiile de custodie și este obligat să depoziteze bunurile în condiții de siguranță, pe cheltuiala sa, și să le marcheze astfel încât să poată fi identificate ca fiind bunurile Operatorului.
  6. Operatorul livrează bunurile clientului cât mai curând posibil după primirea formularului de comandă electronic, în termenul de livrare specificat pe site-ul web al operatorului. Cumpărătorul recunoaște că datele de livrare (termenele de livrare) indicate sunt orientative. Cumpărătorul este de acord să prelungească termenul de livrare dacă a indicat că bunurile sunt făcute la comandă sau dacă alte circumstanțe impun acest lucru. În cazul în care Operatorul nu este în măsură să livreze toate bunurile comandate Clientului în termenul de livrare convenit, acesta va notifica Clientul cât mai curând posibil și îl va informa pe acesta cu privire la data preconizată de livrare a bunurilor comandate sau va propune o livrare de bunuri de înlocuire.
  7. În cazul în care bunurile sunt livrate de către un transportator contractual, Clientul autorizează Operatorul să furnizeze transportatorului contractual datele cu caracter personal (nume/denumire comercială, adresă, număr de telefon) necesare pentru livrarea bunurilor.
  8. La primirea bunurilor, clientul primește o chitanță pentru acestea. Clientul va primi un document cu calculul prețului de achiziție împreună cu bunurile sau prin e-mail.
  9. În cazul în care clientul nu preia bunurile, în afara situației în care bunurile au fost deteriorate în timpul transportului (transportul este returnat nelivrat din vina operatorului, de exemplu, transportatorul contractual nu a găsit destinatarul, nu a notificat depozitarea transportului, clientul a omis accidental sau intenționat să preia transportul, etc.), operatorul poate solicita despăgubiri pentru prejudiciul cauzat de încălcarea obligațiilor, care constituie o penalitate contractuală. În acest caz, penalitatea contractuală se stabilește cel puțin la valoarea cheltuielilor de expediere plătite (costurile reale de livrare ale Operatorului), până la un maxim de 50% din prețul total al comenzii. Clienții care nu și-au primit comanda vor primi un e-mail sau vor fi contactați telefonic pentru a afla ce trebuie să facă în legătură cu comanda lor. Clientul are la dispoziție 7 zile de la data trimiterii e-mailului pentru a răspunde la solicitarea prin e-mail. În cazul în care clientul solicită retrimiterea trimiterii returnate, operatorul va adăuga la valoarea totală a trimiterii taxa de manipulare și de expediere duplicată, conform listei de prețuri în vigoare. În cazul în care Clientul nu răspunde la apelul Operatorului în termenul specificat, Operatorul va anula comanda. În cazul în care Clientul nu ia în primire marfa și transportul este returnat nedistribuit din vina Operatorului, de exemplu, dacă transportatorul contractual nu a găsit destinatarul, dacă Clientul nu a luat în mod accidental sau intenționat în primire sau a refuzat să ia în primire, formularul poate fi retrimis numai cu plata în avans a prețului de achiziție al mărfii.
  10. Clientul, în calitate de persoană fizică, are dreptul și posibilitatea de a se retrage din contract, fără a da niciun motiv, în termen de 14 zile de la data primirii bunurilor (valabil numai pentru achizițiile online prin intermediul magazinului online). În acest caz, Clientul va contacta Operatorul și îi va trimite o notificare scrisă de retragere, indicând numărul comenzii, data achiziției și numărul de cont sau adresa exactă a decontării financiare. Clientul va returna bunurile achiziționate, dacă este posibil în starea lor originală din momentul primirii (inclusiv documentația și accesoriile furnizate), pe cheltuiala sa, la adresa Operatorului, împreună cu dovada originală a achiziției (nu se acceptă plata în numerar la livrare). Clientul nu are dreptul de a se retrage din contract în cazul în care a achiziționat personal, a luat în primire și a inspectat bunurile la sediul Operatorului. Operatorul se angajează să restituie clientului prețul plătit pentru bunurile sau serviciile respective în termen de 14 zile calendaristice de la retragerea din contractul de vânzare, dar nu mai târziu de returnarea bunurilor la magazin sau la departamentul nostru de reclamații. Costurile de returnare a lotului sunt suportate integral de către Client.
    În acest scop, Clientul poate utiliza modelul de formular utilizat pentru retragerea din contract.

    Clientul recunoaște că nu se poate retrage din contract în cazul vânzării de bunuri realizate conform cerințelor speciale ale clientului, de bunuri pe măsură sau de bunuri destinate în mod special unui client.

    Notă: Pentru a primi o rambursare integrală a prețului de achiziție plătit în momentul returnării bunurilor, bunurile returnate trebuie să fie cât mai complete și complete posibil, adică trebuie să includă toate accesoriile care au făcut parte din pachetul de vânzare. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de vânzare și livrează vânzătorului bunuri de valoare redusă, folosite, deteriorate și/sau incomplete, cumpărătorul va rambursa vânzătorului costurile prevăzute în prezenta clauză. Prevederile § 457 și § 458 din Codul civil al Republicii Slovace, care apar în legătură cu repararea și readucerea bunurilor la starea inițială, astfel cum se prevede la § 10 alin. 4 din Legea nr. 102/2014. consumatorul este răspunzător pentru deprecierea bunurilor ca urmare a manipulării bunurilor care depășește sfera manipulării necesare pentru a stabili proprietățile și funcționalitatea bunurilor.

  11. Operatorul își rezervă dreptul de a modifica prețurile. Prețul este valabil așa cum este menționat în e-mailul de confirmare a primirii comenzii. Prețul nu include costurile de livrare și alte costuri, cu excepția cazului în care sunt menționate în descrierea produsului. Prețul produselor este stabilit pe baza listei de prețuri în vigoare. Prețurile reduse (promoționale) ale bunurilor sunt indicate în mod clar (de exemplu, „ofertă specială” sau „ofertă specială”). Prețurile reduse sunt valabile pentru perioada indicată la prețul redus.
  12. Francarea este valabilă în Republica Slovacă. În cazul în care Clientul are în prezent reședința sau locuiește în străinătate, condițiile de plată și de livrare vor fi convenite personal de către Operator cu Clientul prin telefon sau e-mail. În cazul împărțirii unei comenzi în mai multe expedieri, taxele poștale pot fi taxate separat pentru fiecare expediere, la cererea Clientului.
  13. Condițiile de acordare a garanției sunt stabilite în Procedura de reclamații.
  14. Operatorul nu este răspunzător pentru nicio întârziere în livrare cauzată de către expeditor sau pentru adresa incorectă a clientului. Cumpărătorul trebuie să inspecteze cu atenție bunurile la primirea lor de la livrator și să semneze de primire a bunurilor la primirea acestora. În cazul în care transportul este vizibil deteriorat sau distrus, Clientul trebuie să contacteze imediat Transportatorul fără a lua în primire transportul. În astfel de cazuri, orice eșec în livrarea bunurilor din vina transportatorului sau orice deteriorare a bunurilor cauzată de transportator trebuie să fie sesizată direct transportatorului. Operatorul nu va recunoaște ca fiind legitimă nicio reclamație datorată unei deteriorări mecanice a mărfurilor rezultate din livrare, a cărei primire a fost confirmată de către Client transportatorului fără vină, și nu va efectua nicio plată către Client din această reclamație.
  15. Toate solicitările electronice primite sunt considerate ca fiind o propunere de încheiere a unui contract de vânzare și nu sunt obligatorii. Cumpărătorul are dreptul de a anula comanda, fără a oferi niciun motiv, în orice moment înainte de livrarea bunurilor, prin e-mail sau telefonic, cu excepția cazului în care bunurile sunt făcute la comandă. Operatorul are dreptul de a anula comanda în cazul în care bunurile nu sunt livrate din motive de forță majoră, din cauza unei opriri a producției, din cauza faptului că bunurile nu sunt pe stoc sau din cauza unei erori de livrare a bunurilor la prețul indicat în prezenta clauză. Operatorul este obligat să ofere posibilitatea livrării de bunuri de înlocuire și să anuleze comanda de bunuri. În cazul anulării comenzii în cazul plății prețului de achiziție sau a unei părți a acestuia, suma de bani va fi rambursată în termen de 14 zile calendaristice în același mod în care au fost plătite bunurile, cu excepția cazului în care Clientul solicită altfel.
  16. prelucrăm datele cu caracter personal ale Clientului în conformitate cu Legea nr. 18/2018 privind protecția datelor cu caracter personal. Clientul consimte la prelucrarea și stocarea datelor sale cu caracter personal, în special a datelor cu caracter personal menționate mai sus și/sau a datelor cu caracter personal necesare pentru activitățile Operatorului, în toate sistemele sale informatice. Clientul acordă acest consimțământ Operatorului pentru o perioadă nedeterminată. Clientul își poate retrage consimțământul pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal în orice moment, în scris (e-mail, scrisoare) sau prin telefon, pe baza căruia Operatorul va șterge datele sale cu caracter personal din baza sa de date. Clientul înregistrat își poate actualiza datele personale direct online pe site-ul web al magazinului online, atunci când se conectează.
  17. După plasarea unei comenzi sau înregistrarea, clientul poate primi mesaje de la vânzător despre oferte de produse, promoții, noutăți. Clientul poate anula în orice moment expedierea prin intermediul linkului din mesajele electronice care îi sunt livrate.
  18. În plus față de dispozițiile generale ale Codului civil, există dispoziții personale, în special Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea de bunuri prin vânzare la domiciliu și prin corespondență (Legea nr. 108/2000 Coll.), Legea privind protecția consumatorilor (Legea nr. 250/2007 Coll.
  19. Clientul și operatorul sunt de acord să accepte forma electronică de comunicare, în special prin poșta electronică și prin internet, ca fiind pe deplin valabilă și obligatorie pentru ambele părți. În caz de retragere din contractul de vânzare, comunicarea electronică nu este acceptată.
  20. Legea de modificare a Legii nr. 22/2004 privind Codul civil și a Legii nr. 128/2002 privind controlul de stat al pieței interne în materie de protecție a consumatorilor, astfel cum a fost modificată prin Legea nr. 128/2002 privind comerțul electronic, precum și de modificare a anumitor acte.
  21. Prin trimiterea unei comenzi, clientul declară că a citit și că este de acord în totalitate cu prezentele CGV. Fără a aduce atingere oricărei alte dispoziții din prezentele CGC, operatorul nu este răspunzător față de client pentru nicio pierdere de profit, pierdere de oportunitate sau alte pierderi sau daune indirecte sau indirecte care rezultă din neglijență, încălcarea contractului de vânzare sau din alte motive. În cazul în care oricare dintre dispozițiile prezentelor condiții generale este considerată de către autoritățile competente din Republica Slovacă ca fiind nulă sau inaplicabilă în totalitate sau parțial, valabilitatea și aplicabilitatea celorlalte dispoziții ale prezentelor condiții generale și a celorlalte dispoziții relevante ale prezentelor condiții generale nu vor fi afectate.
  22. Termenii și condițiile generale sunt valabile așa cum sunt menționate pe site-ul web al operatorului în ziua trimiterii formularului de comandă electronic, cu excepția cazului în care cele două părți convin în mod expres altfel.

Notificare:

Operatorul magazinului online protrotineta.ro își rezervă dreptul de a modifica aceste CGV fără o notificare prealabilă. Obligația de a notifica în scris orice modificare a CGV este îndeplinită prin postarea modificărilor pe site-ul magazinului.

Informații de facturare atât pentru operator, cât și pentru vânzător:

NEWDAWN s.r.o.
Hviezdoslavov 897
930 41 Hviezdoslavov
Slovacia

IČO: 54110556

Societatea nu este plătitoare de TVA.

Bank: Tatra banka
IBAN: SK68 1100 0000 0029 4111 7365
SWIFT: TATRSKBX

Telefon: +40 751 621 631
Email:    info@protrotineta.ro

Departamentul de asistență pentru vânzări:

Email: info@protrotineta.ro
Telefon: +40 751 621 631

Linia de asistență pentru clienți se concentrează pe:

  • informații tehnice despre bunuri înainte de a le cumpăra în magazinul nostru online,
  • asistență pentru procedura corectă de plasare, modificare sau anulare a unei comenzi,
  • rezolvarea problemelor care apar atunci când cumpărați, transportați și livrați bunurile pe care le cumpărați de la noi,
  • soluții de plată și facturare pentru bunurile achiziționate de la noi.

Condiții de reclamație

Procedura de reclamație emisă de NEWDAWN s.r.o., Hviezdoslavov 897, 930 41 Hviezdoslavov, Republica Slovacă, ID nr. 54110556, înregistrată în Registrul societăților comerciale al Tribunalului districtual din Wroclaw, Secțiunea Sro, număr de înregistrare. 50216/T (denumit în continuare: Vânzător) prevede condițiile de răspundere pentru defectele bunurilor și serviciilor vândute (denumite în continuare: Reclamații) și aplicarea acestora de către Cumpărător în conformitate cu Legea nr. 2 Coll. nr. 250/2007 Coll. 40/1964 Coll. în conformitate cu art.

Departamentul de reclamații:
Email: info@protrotineta.ro

Operatorul este disponibil pentru reclamații între orele 09:00 și 17:00.
Linia de asistență telefonică se concentrează pe soluționarea reclamațiilor referitoare la următoarele aspecte:

  • mărfurile deteriorate, care nu funcționează sau care nu răspund la comandă,
  • rezolvarea reparării bunurilor nefuncționale sau deteriorate în perioada de garanție,
  • disponibilitatea reparațiilor și a pieselor de schimb dincolo de perioada de garanție.

Dacă aveți o plângere cu privire la bunuri care nu au fost achiziționate de la noi, vă rugăm să contactați vânzătorul bunurilor respective.

  1. Dispoziții generale

Procedura de soluționare a reclamațiilor este documentul care reglementează relația juridică dintre Operator/vânzător și Cumpărător/Client în ceea ce privește soluționarea reclamațiilor referitoare la corectitudinea și calitatea bunurilor și serviciilor furnizate de Operator și face parte integrantă din Termenii și condițiile generale ale Vânzătorului.

Clientul, care poate fi o întreprindere (persoană juridică) sau un consumator (persoană fizică), trebuie să se familiarizeze cu procedura de reclamații și cu Termenii și condițiile generale înainte de a comanda bunurile.

Ca dovadă a garanției (tichet de garanție), vânzătorul eliberează o chitanță de cumpărare (denumită în continuare „tichet de garanție”) pentru fiecare produs achiziționat, care conține toate informațiile necesare pentru validarea garanției.

Alte relații juridice dintre Operator și Client, care nu sunt reglementate în mod expres în aceste Reguli de reclamație, sunt reglementate de prevederile relevante ale contractelor individuale încheiate între Operator și Client, de prevederile relevante ale legislației general obligatorii în vigoare pe teritoriul Republicii Slovace. Republica Slovacă, în această ordine.

  1. Perioada și condițiile de garanție

Perioada de garanție pentru produsele noi este de 24 de luni, așa cum este definită de lege, și se aplică contractului de vânzare încheiat între Cumpărător și Consumator. Garanția începe de la data acceptării de către Cumpărător. Cumpărătorul recunoaște că este obligat să inspecteze bunurile imediat după primirea lor. În cazul în care bunurile nu sunt în conformitate cu contractul de vânzare la momentul acceptării de către Cumpărător, Cumpărătorul trebuie să notifice imediat Vânzătorul prin telefon la numărul +40 751 621 631 sau prin e-mail la adresa info@protrotineta.ro.

Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere:
  • întârzieri în livrarea bunurilor din cauza unui serviciu de livrare,
  • întârzierea livrării bunurilor din cauza adresei incorecte a cumpărătorului/receptorului,
  • daunele cauzate de serviciul de curierat.
Vânzătorul nu este responsabil pentru niciun defect al bunurilor:
  • în cazul în care este un defect pe care cumpărătorul l-ar fi putut detecta prin verificarea lotului la primirea bunurilor și pe care nu l-a notificat vânzătorului,
  • în cazul în care cumpărătorul nu a exercitat dreptul de răspundere al vânzătorului pentru defectele bunurilor înainte de expirarea perioadei de garanție,
  • în cazul în care defectul este cauzat de deteriorarea mecanică a bunurilor cauzată de cumpărător,
  • cauzate de utilizarea bunurilor în condiții care nu corespund temperaturii, prafului, umidității, efectelor chimice și mecanice ale mediului normal în care sunt utilizate bunurile,
  • în cazul în care defectul bunurilor este rezultatul unei manipulări necorespunzătoare, al unui serviciu necorespunzător sau al neglijenței față de bunuri,
  • în cazul în care bunurile sunt defecte din cauza unei supraîncărcări sau a unei utilizări contrare condițiilor prevăzute în documentație sau principiilor generale de utilizare normală a bunurilor,
  • în cazul în care defectul bunurilor a fost cauzat de un act neprofesional, de apă, de incendiu, de electricitate sau de altă forță majoră,
    în cazul în care defectul bunurilor a fost cauzat de intervenția unei persoane neautorizate.

Garanția nu acoperă uzura normală rezultată din utilizare.

Garanția standard de doi ani nu se aplică părților scuterului care sunt supuse uzurii naturale, cum ar fi frânele. Bateria nu este acoperită de garanția de doi ani, producătorul stabilește durata de viață a bateriei, de obicei 6-12 luni.

În cazul produselor care utilizează baterii pentru funcționarea lor sau diferite tipuri de baterii, uzura normală a bateriei sau a acumulatorului nu este considerată un defect al produsului, deoarece acestea sunt produse care își vor pierde în mod natural durata de viață în timp, în timpul utilizării normale. Din acest motiv, pierderea capacității bateriei nu poate fi contestată, deoarece este o caracteristică standard a bateriei.

  1. Procedura panelului Arad

În cadrul acestei proceduri de reclamații, o persoană autorizată poate depune o reclamație prin completarea formularului de reclamații disponibil pe site-ul nostru web.
La primirea formularului de reclamație completat, clientul va fi informat prin e-mail în termen de 24 de ore de la primirea reclamației și de la inițierea procedurii de reclamație.
Termenul de procesare a reclamației este de 30 de zile de la data depunerii acesteia.
Data depunerii reclamației este data depunerii reclamației de către Client. Data depunerii reclamației este data trimiterii formularului de reclamație la adresa de e-mail info@protrotineta.ro.

Procedura de reclamație începe în ziua în care sunt îndeplinite toate condițiile următoare:

  • livrarea formularului de reclamație completat,
  • o descriere specifică a defectului și documente fotografice anexate,
  • o copie a documentului care atestă achiziția,
  • livrarea bunurilor solicitate (la cerere).
  1. Livrarea bunurilor solicitate

Cumpărătorul predă bunurile vânzătorului în ambalaje care nu vor fi deteriorate în timpul transportului. Cumpărătorul va preda bunurile vânzătorului numai după ce acesta și-a dat în prealabil acordul telefonic sau prin e-mail.

Cumpărătorul este obligat să livreze bunurile revendicate la următoarea adresă:

Service – protrotineta.ro
Komenského 4
Štúrovo 943 01
Slovacia

Recomandăm ca bunurile trimise pentru reclamație să fie trimise prin poștă recomandată și asigurată, deoarece nu putem garanta că nu vor fi pierdute sau deteriorate pe drumul spre noi.

Bunurile trebuie să fie ambalate într-un ambalaj rezistent (ambalaj de carton), în caz contrar nu vor fi acceptate și vor fi returnate de către curier. Nu putem fi trași la răspundere pentru daunele de transport rezultate în urma unui ambalaj inadecvat.

Mărfurile trimise prin poștă nu vor fi acceptate de către vânzător. Bunurile pentru care se face o reclamație trebuie să fie trimise împreună cu un formular de reclamație completat și factura sau o copie a acesteia. Costurile de transport al bunurilor revendicate de la cumpărător la vânzător vor fi suportate de către cumpărător. Vânzătorul plătește transportul de returnare după procesarea unei reclamații valabile.

În cazul în care un defect al bunurilor apare în timpul perioadei de garanție, Cumpărătorul are dreptul de a obține corectarea defectului. În cazul în care defectul bunurilor nu poate fi corectat, Vânzătorul va înlocui bunurile defecte cu bunuri noi pentru Cumpărător sau, dacă Cumpărătorul solicită un alt tip de bunuri, în timp ce Cumpărătorul nu solicită un produs similar, Cumpărătorului i se va rambursa prețul integral plătit pentru bunuri, inclusiv cheltuielile de expediere și ambalare, în termen de cel mult 15 zile de la data reclamației.

În cazul unei reclamații justificate, perioada de garanție se prelungește cu durata reclamației. În cazul în care reclamația a fost soluționată prin înlocuirea bunurilor cu bunuri noi în termenul legal de garanție, perioada de garanție începe din nou de la data soluționării reclamației. În cazul unei reclamații nejustificate, perioada de garanție nu se prelungește.

Clientul va fi informat cu privire la rezultatul reclamației imediat după decizia privind validitatea acesteia.

Prezenta procedură de reclamații intră în vigoare la 21.3.2023

SOLUȚIONAREA ALTERNATIVĂ A LITIGIILOR

Cumpărătorul – consumatorul – are dreptul de a cere despăgubiri vânzătorului (prin e-mail la info@protrotineta.ro) dacă nu este mulțumit de modul în care vânzătorul a tratat reclamația sau dacă consideră că acesta i-a încălcat drepturile. În cazul în care vânzătorul nu răspunde la această cerere sau nu răspunde în termen de 30 de zile de la trimiterea acesteia, consumatorul are dreptul de a propune inițierea unei soluționări alternative a litigiilor la Organismul de soluționare alternativă a litigiilor (denumit în continuare „Organismul ARS”) în temeiul Legii nr. 391/2015 Coll. Organismul competent pentru soluționarea alternativă a litigiilor în materie de consum este Inspectoratul comercial slovac, www.soi.sk sau orice altă persoană înregistrată în lista entităților de soluționare alternativă a litigiilor ținută de Ministerul Economiei al Republicii Slovace (lista este disponibilă la adresa http://www.mhsr.sk); consumatorul are dreptul de a alege la care dintre organismele de soluționare alternativă a litigiilor în materie de consum enumerate să se adreseze.

De asemenea, consumatorul poate depune o plângere prin intermediul platformei de soluționare alternativă a litigiilor a RSO, care este disponibilă online la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.html.

Numai consumatorii – persoane fizice – care nu acționează în cadrul activității lor comerciale, al unui loc de muncă sau al unei profesii atunci când încheie și execută un contract de consum pot recurge la soluționarea alternativă a litigiilor. Soluționarea alternativă a litigiilor se aplică numai litigiilor dintre un consumator și un vânzător care decurg dintr-un contract de consum sau în legătură cu acesta. Soluționarea alternativă a litigiilor se aplică numai în cazul contractelor la distanță. Soluționarea alternativă a litigiilor nu se aplică litigiilor a căror valoare nu depășește 20 EUR. Organizația ARS poate percepe consumatorului o taxă pentru inițierea soluționării alternative a litigiilor, până la maximum 5 EUR, inclusiv TVA.

Dorim să vă informăm că vom încerca întotdeauna să rezolvăm orice problemă care apare, în mod onest și cu maximă satisfacție din partea dumneavoastră. Dacă aveți probleme cu acțiunile personalului nostru, nu ezitați să ne sunați la numărul de telefon +40 751 621 631.

Notificare:

Operatorul magazinului online protrotineta.ro își rezervă dreptul de a modifica termenii și condițiile de reclamație fără o notificare prealabilă.